Брандмарк/Altavia си партнира с L’Oreal България, за да подкрепи пускането на новия аромат Acqua di Gio в България. Това стартиране имаше за цел да улови същността на емблематичния аромат на Acqua di Gio, вдъхновен от Средиземноморието, като същевременно създаде завладяващо изживяване за българските потребители. Кампанията е предназначена да пренесе клиентите до живописните брегове на Средиземно море, като се фокусира върху лятната атмосфера, свежите визуални ефекти и екологичните елементи.
Трафикът на посетителите в магазините, показващи Acqua di Gio, се увеличи значително по време и след събитието за пускане на пазара, а продажбите на аромата се увеличиха.
Клиентите реагираха положително на интерактивните елементи в магазина, като бяха привлечени от темата, вдъхновена от плажа, и екологичните компоненти за многократна употреба.
Елементите за многократна употреба, поставени в магазини и молове, позволиха на марката да поддържа постоянно присъствие дълго след пускането на пазара, подкрепяйки непрекъснатото ангажиране на марката.
Чрез комбинация от завладяващо брандиране, устойчиви дизайнерски елементи и интерактивни изживявания, Брандмарк/ Altavia помогна за създаването на запомнящо се представяне на Acqua di Gio в България. Този случай подчертава силата на емпиричния маркетинг за стимулиране на ангажираността и установяване на силно присъствие на марката на нов пазар.
Ако искате да видите още свежи и вдъхновяващи проекти от Нас, абонирайте се за нашия YouTube канал