ClientL'Oreal
SkillsBranding, Event Management
Websitehttps://www.loreal.com/en/loreal-luxe/armani/

Представяне на пазара на Acqua di Gio

Брандмарк/Altavia си партнира с L’Oreal България, за да подкрепи пускането на новия аромат Acqua di Gio в България. Това стартиране имаше за цел да улови същността на емблематичния аромат на Acqua di Gio, вдъхновен от Средиземноморието, като същевременно създаде завладяващо изживяване за българските потребители. Кампанията е предназначена да пренесе клиентите до живописните брегове на Средиземно море, като се фокусира върху лятната атмосфера, свежите визуални ефекти и екологичните елементи.

Представяне на стратегия на марката

Създаване на хармония от силата

Цели

  • Да изградим познаваемост на марката за Acqua di Gio на българския пазар.
  • За да създадете завладяващо изживяване в магазина, което отразява свежата, жизнена същност на аромата.
  • За да се гарантира, че брандирането на стартирането може да бъде разширено отвъд откриващото събитие, създавайки трайно впечатление на клиентите.

Подход

Този подход увеличи максимално видимостта и осигури текущи точки за взаимодействие с марката за клиентите дори след първоначалното представяне.

Брандмарк/ Altavia възприе разнообразен подход, за да вдъхне живот на представянето на аромата. Екипът съчета емпирично брандиране с устойчиви и многократно използвани елементи, фокусирайки се върху активирането в магазина и дългосрочната ангажираност.

Ексклузивно брандиране и атмосфера от летни мотиви

Дисплеите в магазина и мола пресъздадоха атмосфера, вдъхновена от плажа, предназначена да предизвика усещането за летен релакс и крайбрежна елегантност, които Acqua di Gio представлява. Ключовите визуални елементи включват декорации на тема плаж с пясък, крайбрежни скали и водни елементи за подобряване на атмосферата.

Многократно използваеми и устойчиви елементи

За да насърчи устойчивостта и да осигури трайно въздействие, Брандмарк/ Altavia произведе бутилка за многократна употреба и декоративни камъни, които могат да бъдат преназначени на различни места и анимации. Тези артикули бяха показани по време на събитието и стратегически поставени в молове и магазини в цяла България след събитието.

 

Иновативни активации в магазина

По време на представянето събитията в магазина включваха демонстрации на живо на аромата и персонализирани консултации, където клиентите можеха да изследват различните нотки на Acqua di Gio. Интерактивните елементи, като лента за тестване на аромати, позволиха на клиентите да се свържат лично с марката.

Таргет

Предизвикателството и нашите резултати

Пускането на парфюма Acqua di Gio в България беше изключителен успех, постигайки значителна видимост и ангажираност на клиентите. Ключовите резултати включват:

number-1

Повишена осведоменост за марката

Трафикът на посетителите в магазините, показващи Acqua di Gio, се увеличи значително по време и след събитието за пускане на пазара, а продажбите на аромата се увеличиха.

 
number-2

Положителна ангажираност на клиентите

Клиентите реагираха положително на интерактивните елементи в магазина, като бяха привлечени от темата, вдъхновена от плажа, и екологичните компоненти за многократна употреба.

number-3

Устойчива видимост

Елементите за многократна употреба, поставени в магазини и молове, позволиха на марката да поддържа постоянно присъствие дълго след пускането на пазара, подкрепяйки непрекъснатото ангажиране на марката.

Влиянието на емпиричния маркетинг при установяване на присъствие на марката

Чрез комбинация от завладяващо брандиране, устойчиви дизайнерски елементи и интерактивни изживявания, Брандмарк/ Altavia помогна за създаването на запомнящо се представяне на Acqua di Gio в България. Този случай подчертава силата на емпиричния маркетинг за стимулиране на ангажираността и установяване на силно присъствие на марката на нов пазар.

Ако искате да видите още свежи и вдъхновяващи проекти от Нас, абонирайте се за нашия YouTube канал

 

GDPR