featured_image_herbalina_V2

Client                   Herbalina

Project                 Logo and advertising materials

Services              Visual Identity, Prepress & Production

 

Идентичността на марката ви дава конкурентно предимство

Защо разработването на визуална идентичност на марката е важно за вашата организация?

По-долу са най-убедителните причини, поради които вашият бизнес трябва да развие силна визуална идентичност:

  • По-добро познаване и разпознаване на марката
  • Помага на вашата целева аудитория да се свърже с вашия бизнес
  • Това отличава вашата марка от конкуренцията
  • Той предава отличителни емоции и чувства относно вашите продукти/услуги
  • Създава усещане за солидност и сериозност на бизнеса и последователност на марката

Herbalina

Визуалната идентичност на марката е набор от характеристики, които определят външния вид и усещането на представителствата на марката в различните канали.

Brandmark участва в процеса на изграждане на визуалната идентичност на марката за Herbalina. Нашата мисия беше да подчертаем уникалността на марката и нейните козметични продукти, които подхранват естествената красота.

Създадохме елегантно лого, което отговаря на цялостната концепция за изисканост и естествена свежест. Разработихме лого и няколко рекламни материала за Herbalina, за да отличим марката и да подчертаем нейното качество. Заложихме на картонени папки, красиви продуктови етикети и изчистен дизайн.

02-Herbalina_logos_X
01-Herbalina_logos
03-Cards_Herbalina_2
04-Herbalina-Labels
05-Herbalina-Corporate-Folders

Все още имам въпроси относно стратегията за брандиране, като следното:

Каква е визуалната идентичност на марката? Как се различава от брандирането?

Как визуалната идентичност на марката е от полза за вашия бизнес?

Какви са предпоставките за създаване на добра визуална идентичност?

Колко елемента трябва да дефинирам за визуалната идентичност на моята марка?

Сходни проекти

GDPR