В свят, пълен с иновации, YSL Beauty организира новаторска симфония на себеоткриване и екологично съзнание с пускането на пазара на MYSLF.
MYSLF надхвърля това да бъде обикновен аромат, той е доказателство за отдадеността на YSL Beauty на устойчивостта. Новият дизайн на бутилката предлага не само сетивно изживяване, но и 100% бутилка за многократно пълнене, в съответствие с етиката на марката за минимизиране на въздействието върху околната среда.
Всичко това помага да спестите от:
43% стъкло
75% метали
21% пластмаса
16% хартия
*Изчислението е направено от сравнение на 100% бутилка за многократно пълнене + 2 пълнители от 150 ml срещу 4 бутилки за пълнене от 100 ml
Концепцията на MYSLF се простира далеч отвъд обонятелната си привлекателност. YSL Beauty гениално е интегрирал принципите на грижа за себе си и устойчивост във всеки аспект на продукта, създавайки цялостно изживяване за потребителите.
За да представим MYSLF и да насочим потребителите направо към мястото на продажба, създадохме подвижен магазин пред Douglas. Този тип маркетинг активации в магазина трансформират тези пространства в завладяващи среди, където клиентите не само стават свидетели на продукта, но се ангажират с разказа на марката.
Вдъхновени от посланието и визията на MYSLF за грандиозното събитие, ние трансформирахме 4-те основни пространства, всяко от които носи своята идентична атмосфера за усещане на марката, устойчивост, ангажираност, себеизразяване и откритие.
MYSLF от YSL Beauty е доказателство за хармоничното сливане на грижа за себе си и устойчивост. Стратегията на марката, позиционирането, планирането на събития и активирането на маркетинга в магазина изведоха MYSLF в челните редици на индустрията. Докато се движим по ароматните пътеки на MYSLF, става очевидно, че YSL Beauty не просто пуснаха аромат, те създадоха несравнимо изживяване, оставяйки незаличима следа върху пейзажа на красотата.
Ако искате да видите още свежи и вдъхновяващи проекти от Нас, абонирайте се за нашия YouTube канал