КлиентL'Oreal
ПроектMYSLF & SÌ FRAGRANCE Events / Pop-up Stands
УслугиEvent Management, In-Store Marketing Activation, Creative adaptation
Уебсайтhttps://www.loreal.com/en/loreal-luxe/yves-saint-laurent/

Лансирането на MYSLF отYSL Beauty на българския пазар

Агенцията работи върху две от най-въздействащите международни продуктови лансирания през 2023 г. за L’Oréal – новаторът и създателят на тенденциите в козметичната индустрия.

За кратко време организирахме двете грандиозни събития и преобразихме ъглите на мола с подвижни магазини, създавайки по този начин интерактивно пространство, което предефинира традиционното потребителско  изживяване .

header-1000x667px_IMG_4926
КлиентL'Oreal
ПроектMYSLF & SÌ FRAGRANCE Events / Pop-up Stands
УслугиEvent Management, In-Store Marketing Activation, Creative adaptation
Уебсайтhttps://www.loreal.com/en/loreal-luxe/yves-saint-laurent/

Лансирането на MYSLF отYSL Beauty на българския пазар

Агенцията работи върху две от най-въздействащите международни продуктови лансирания през 2023 г. за L’Oréal – новаторът и създателят на тенденциите в козметичната индустрия.

За кратко време организирахме двете грандиозни събития и преобразихме ъглите на мола с подвижни магазини, създавайки по този начин интерактивно пространство, което предефинира традиционното потребителско  изживяване .

Симфония на грижата за себе си и устойчивостта

MYSLF от YSL Beauty

В свят, пълен с иновации, YSL Beauty организира новаторска симфония на себеоткриване и екологично съзнание с пускането на пазара на MYSLF.

 
Стратегия на марката в действие

Създаване на историята на MYSLF

Философия на грижата за себе си и устойчивостта

Стартирането на MYSLF е емоционално напомняне за важността от грижата за себе си. YSL Beauty, чрез MYSLF, насърчава хората да погледнат дълбоко в себе си, като същевременно поддържат връзка с околната среда.

ASAP: Водещият принцип

Философията на YSL Beauty, ASAP – „Колкото е възможно по-устойчиво“, не е просто мото, това е ангажимент. MYSLF въплъщава този ангажимент, тъй като принципите на устойчивост и екологичност са сложно вплетени в сърцевината на марката.

YSL_black_logo
YSL_black_logo
Стратегия на марката в действие

Създаване на историята на MYSLF

Философия на грижата за себе си и устойчивостта

Стартирането на MYSLF е емоционално напомняне за важността от грижата за себе си. YSL Beauty, чрез MYSLF, насърчава хората да погледнат дълбоко в себе си, като същевременно поддържат връзка с околната среда.

ASAP: Водещият принцип

Философията на YSL Beauty, ASAP – „Колкото е възможно по-устойчиво“, не е просто мото, това е ангажимент. MYSLF въплъщава този ангажимент, тъй като принципите на устойчивост и екологичност са сложно вплетени в сърцевината на марката.

MYSLF_popup
Целово позициониране на бранда

Същността на MYSLF

Екологични продукти за многократна употреба

MYSLF надхвърля това да бъде обикновен аромат, той е доказателство за отдадеността на YSL Beauty на устойчивостта. Новият дизайн на бутилката предлага не само сетивно изживяване, но и 100% бутилка за многократно пълнене, в съответствие с етиката на марката за минимизиране на въздействието върху околната среда.
Всичко това помага да спестите от:

43% стъкло
75% метали
21% пластмаса
16% хартия

*Изчислението е направено от сравнение на 100% бутилка за многократно пълнене + 2 пълнители от 150 ml срещу 4 бутилки за пълнене от 100 ml

Поглед към концепцията MYSLF

Концепцията на MYSLF се простира далеч отвъд обонятелната си привлекателност. YSL Beauty гениално е интегрирал принципите на грижа за себе си и устойчивост във всеки аспект на продукта, създавайки цялостно изживяване за потребителите.

Симфония на многоканалния маркетинг

Представяне на MYSLF пред света

Стратегическо планиране на събития

Планирането на събитието на YSL Beauty за MYSLF е пътуване, а не просто повод. Всяко пространство е изработено, за да потопи присъстващите във философията на MYSLF, насърчавайки чувството за връзка и принадлежност.
За тази кампания нашият екип управлява и създаде следните маркетингови материали:

  • Бранд концепция на събитието
  • Проектиране на всички материали и изработката им по изискванията на кръговата икономика
  • Брандиране на локацията
  • Организация и изпълнение
YSL_event_mirror_room
Симфония на многоканалния маркетинг

Представяне на MYSLF пред света

Стратегическо планиране на събития

 Планирането на събитието на YSL Beauty за MYSLF е пътуване, а не просто повод. Всяко пространство е изработено, за да потопи присъстващите във философията на MYSLF, насърчавайки чувството за връзка и принадлежност.

За тази кампания нашият екип управлява и създаде следните маркетингови материали:

  •  Бранд концепция на събитието
  • Проектиране на всички материали и изработката им по изискванията на кръговата икономика
  • Брандиране на локацията
  • Организация и изпълнение
YSL_MYSLF_event_black_wall
Изживяване в търговската мрежа

Маркетинг активации в магазините

За да представим MYSLF и да насочим потребителите направо към мястото на продажба, създадохме подвижен магазин пред Douglas. Този тип маркетинг активации в магазина трансформират тези пространства в завладяващи среди, където клиентите не само стават свидетели на продукта, но се ангажират с разказа на марката.

Вдъхновени от посланието и визията на MYSLF за грандиозното събитие, ние трансформирахме 4-те основни пространства, всяко от които носи своята идентична атмосфера за усещане на марката, устойчивост, ангажираност, себеизразяване и откритие.

Заключение

MYSLF - Върхът на съвършенството на марката

MYSLF от YSL Beauty е доказателство за хармоничното сливане на грижа за себе си и устойчивост. Стратегията на марката, позиционирането, планирането на събития и активирането на маркетинга в магазина изведоха MYSLF в челните редици на индустрията. Докато се движим по ароматните пътеки на MYSLF, става очевидно, че YSL Beauty не просто пуснаха аромат, те създадоха несравнимо изживяване, оставяйки незаличима следа върху пейзажа на красотата.

Ако искате да видите още свежи и вдъхновяващи проекти от Нас, абонирайте се за нашия YouTube канал

GDPR