Phyto_11 SEP 2023

Клиент              Selecta International

Проект              Phyto и John Frieda POP UP щандове

Умения             Брандиране, пазарен маркетинг, дизайн, предпечат и производство

Уебсайт             Selecta

PHYTO и John Frieda стендове в избрани търговски центрове

Агенцията работи по съвместна кампания на Selecta International и Lilly Drogerie за марките John Frieda и Phyto.

За кратко време успяхме да създадем истинско клиентско преживяване и да превърнем ъглите в моловете в запомнящи се, ангажиращи и атрактивни дестинации за пазаруване.

Selecta International

За компанията

Selecta International е български партньор на водещи международни марки козметика и хранителни добавки. Компанията внася и дистрибутира водещи международни козметични марки като PHYTO, JOHN FRIEDA, LIERAC, JOWAE, WELEDA, MAVALA и др.

 

 
Продукт

PHYTO

Phyto е първата гама продукти за коса, изцяло базирана на растения. Вече повече от 40 години марката поддържа своята иновативност, без да изневерява на своята философия: формули с високи концентрации на растителни екстракти и без консерванти, отговарящи на нуждите на косата и скалпа.

 

Phyto_image_left_sided
Продукт

JOHN FRIEDA

Марката John Frieda започва с откриването на салон на New Cavendish Street, Лондон. Днес визията на марката отразява това салонно наследство: доставяне на трансформационни продукти, които се насочват към специфични проблеми със стила, за резултати от салонно ниво, които можете да видите и почувствате.

 

John_Frieda_image_right_sided
Целта

Предизвикателството и Нашият Подход

number-1

Откриване

Brandmark  участва в съвместна кампания със Selecta International и Lilly Drogerie, включваща популярните марки за грижа за косата John Frieda и Phyto. Тази кампания има за цел да предложи на клиентите ексклузивно преживяване, фокусирано върху специално обособена зона пред избрани магазини Lilly в популярни софийски молове.

 

number-2

Дизайн

За да привлечем вниманието на клиентите, ние пресъздадохме ключовата визуална комуникация на Phyto в три артистични панела, боядисани с подправки, украсени с живи растения и представящи растителни багри за коса. Блестящата, диамантена ключова визия на John Frieda контрастира перфектно с този естествен вид и усещане.

 

number-3

Доставка

В резултат на това пред Lilly Drogerie беше поставена двустранна стена, където привлечените посетители на мола можеха да се запознаят с продуктите и да научат повече за техния външен вид, усещане и ползи. Впечатляващата и привлекателна стена ефективно комуникира както ключовите визии, така и уникалните идентичности на двете марки.

 

PHYTO

Подходът за използване на естествени съставки за включване на ключовата визуална комуникация на Phyto използва различни сетивни елементи, за да ангажира клиентите и да създаде запомнящо се преживяване на марката.

ИСТИНСКИ ИНОВАТИВНА И ПРИВЛИЧАЩА ВНИМАНИЕТО СТРАТЕГИЯ. Нека разгледаме предимствата и въздействието на тази креативна концепция:

Визуална Привлекателност

Използването на ярки цветове за създаване на артистични панели, сложни дизайни и уникални текстури от подправки не само привлича вниманието на клиента. Те също така създават визуално зашеметяващ фокус, който се откроява в мола и привлича клиентите.

 

Съответствие с Околната Среда

Използването на естествени елементи засилва съответствието на марката с екологичните ценности. Това резонира с потребителите, които отдават приоритет на устойчивостта и цялостното благополучие.

 

Постоянство на Марката

Тематичното постоянство засилва основното послание на естествените и растителни продукти на Phyto, създавайки кохерентен разказ, който резонира с екологично съзнателните потребители.

 

Изключителен Стил

Нестандартните подходи като използването на естествени продукти и съставки водят до увеличаване на маркетинга чрез „разказване устно“. Клиентите споделят своите уникални срещи с кампанията, разширявайки нейния обхват извън мола.

 

Послание/ Ноу-хау

Кампанията изпраща и друго послание към целевата си аудитория. Чрез представяне на растителни съставки, използвани в продуктите Phyto, клиентите са информирани за ангажимента на марката към естествени и устойчиви решения за красота.

 

Ангажираност в Социалните Мрежи

Визуално впечатляващата и уникална природа на панелите ефективно усилва обхвата и въздействието на кампанията. Заинтригуваните потребители са по-склонни да заснемат и споделят изображения в социалните медийни платформи и по този начин да достигнат до по-широка аудитория.

 

Сетивни Преживявания

Живите растения придават на кампанията тактилно и обонятелно измерение. Клиентите могат да докоснат и помиришат растенията, подобрявайки взаимодействието си с продуктите. Това мултисензорно изживяване добавя дълбочина към срещата с марката и насърчава по-силна емоционална връзка.

 

За да обобщим, стратегията за пресъздаване на ключовата визуална комуникация на Phyto чрез артистични панели с подправки и живи растения е майсторски начин да привлечете вниманието на купувачите и да създадете трайно впечатление. Този подход не само съответства на идентичността на марката, но също така демонстрира способността на Брандмарк да мисли креативно и стратегически, за да предостави кампания, която ангажира, образова и резонира с целевата аудитория.

JOHN FRIEDA

Изключителна стратегия, която съвпада перфектно с посланието, ключовата визуална комуникация и показва последователност с наследството на марката.

СИЛНО ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНАТА И ВЕЧНА КОМУНИКАЦИЯ НА МАРКАТА КЪМ ЦЕЛЕВАТА АУДИТОРИЯ. Нека разгледаме ползите и въздействието на тази творческа стратегия:

Визуална Привлекателност

Като се има предвид фокусът на John Frieda върху трансформациите за коса, тези визуални детайли демонстрират и разликата, която правят техните продукти и създават усещане за постижение у потребителите.

Постоянство на Марката

Атрактивните и блестящи елементи във формата на диамант на стената са перфектно съчетани с ключовата визуална комуникация на марката. Преминаващите потребители бяха привлечени от тях, за да научат повече за предимствата на продукта и да получат представа за кампанията.

 

Послание/Ноу-хау

Атрактивната двустранна ъглова стена беше позиционирана пред Lilly Drogerie – потребителите също можеха да научат повече за стилистичните техники и тенденциите. Това също така позиционира марката като доверен източник на опит.

Сетивно Клиентско Изживяване

Тъй като акцентът на John Frieda е върху посрещането на специфични нужди на косата и предоставянето на решения с качество на салона за ежедневна употреба, ние приспособихме кампанията да резонира със специфичните притеснения и желания на нейната аудитория, независимо дали става въпрос за справяне с накъдрянето, подобряване на цвета или добавяне на обем.

Резюме

Холистичен Подход в Маркетинга

Включването на услугите на Brandmark в тази съвместна кампания гарантира холистичен подход, който обхваща всички аспекти, от разработването на концепция до изпълнението. Нашият опит в изработването на креативни разкази, проектирането на завладяващи визуални ефекти, управлението на логистиката и координирането на сътрудничеството на марката поставя началото на успешна кампания, която привлича вниманието, ангажира целевата аудитория и постига вашите маркетингови цели.

Ако искате да видите още свежи и вдъхновяващи проекти от Нас, запишете се за нашия YouTube канал

Не на последно място

Запазете Безплатно Онлайн Консултация

Открийте как услугите на Brandmark могат да подобрят ефективността на комуникацията на вашата марка и да увеличат успеха на вашата маркетингова стратегия.

Нашият екип има богат опит в разработването на маркетингови стратегии с фокус върху пътуването на потребителите на мястото на продажба, като гарантира, че правилното послание на марката достига до тях в точното време.

Дайте ни шанс. Натиснете върху бутона и резервирайте среща в удобно за вас време и нека магията започне!

Готови ли сте да подобрите клиентското изживяване в търговските обекти?

Нека покажем вашата марка на хората

GDPR