notebooks_1_768x573px

Клиент              Shell & Mondelez

Проект              Брандиране на корпоративни материали

Умения             Концепция, дизайн, производство

Уебсайт             Shell   &   Mondelez

Изработка на Незабравими Материали за Корпоративно Брандиране

В динамичната маркетингова среда нашата агенция имаше привилегията да създаде корпоративни маркетингови материали за три различни марки: Mondelez, Shell’s Café и нашата собствена. Това пътешествие се разгърна като свидетелство за изкуството на брандирането. Присъединете се към нас, за да се потопите в индивидуализирания подход, използван за оформяне на отличителни корпоративни брандинг материали за всяка марка. Потопете се с нас, за да откриете процеса на създаване на незабравими истории, които резонират с всяка от техните уникални идентичности.

 

Пътешествието на Shell's Café за Устойчивост

Трансформиране на Философията в Екологични Материали

Иновативни материали

Нашата цел беше ясна: да вдъхнем живот в тефтера на Shell’s Café, като вложим във всяка страница същността на политиката за устойчивост на Shell. Разкрийте внимателния подход, който превърна обикновен тефтер и молив в изявление за екосъзнателна изтънченост. Дълбокото разбиране на идентичността на Shell’s Café е в основата на нашата дизайнерска философия. Предприехме пътешествие, за да запечатаме самата душа на Shell’s Café в рамките на тефтер и молив.

Този раздел изследва как нашият екип преведе ангажимента на марката към устойчивостта в осезаеми и визуално впечатляващи продукти. Нашият екип създаде бележник въз основа на политиката за устойчивост на марката. Използваната хартия вече е рециклирана, но специалното тук са страниците,които са направени от кафени зърна. Химикалката, изработена от рециклирани кафени зърна, внесе забележителна стойност в концептуалната стратегия и добави финалния щрих, съответстващ на визуалната идентичност на марката!

 

Shell_Notebook_05
Пътешествието на Shell's Café за Устойчивост

Трансформиране на Философията в Екологични Материали

Shell_Notebook_05

Иновативни материали

Нашата цел беше ясна: да вдъхнем живот в тефтера на Shell’s Café, като вложим във всяка страница същността на политиката за устойчивост на Shell. Разкрийте внимателния подход, който превърна обикновен тефтер и молив в изявление за екосъзнателна изтънченост. Дълбокото разбиране на идентичността на Shell’s Café е в основата на нашата дизайнерска философия. Предприехме пътешествие, за да запечатаме самата душа на Shell’s Café в рамките на тефтер и молив.

Този раздел изследва как нашият екип преведе ангажимента на марката към устойчивостта в осезаеми и визуално впечатляващи продукти. Нашият екип създаде бележник въз основа на политиката за устойчивост на марката. Използваната хартия вече е рециклирана, но специалното тук са страниците,които са направени от кафени зърна. Химикалката, изработена от рециклирани кафени зърна, внесе забележителна стойност в концептуалната стратегия и добави финалния щрих, съответстващ на визуалната идентичност на марката!

 

Историята на Mondelez

Създаване на Емоционални Връзки

Notebooks_Milka_768x573px

Качество и Контрол на Последно Ниво

В сферата на маркетинга корпоративните материали служат като мълчаливи посланици на марката, изтъквайки разказ, който надхвърля продуктите и услугите. Като динамична маркетингова агенция нашето пътешествие с Mondelez беше динамично изследване на вдъхването на дух, настроение и цвят в техните корпоративни материали.

Корпоративните материали носят духа на марките, създават настроение и правят ежедневието по-цветно и усмихнато. Открийте как нашият екип вдъхва живот в материалите на Mondelez, като гарантира, че всяко парче разказва история, създавайки емоционална връзка с аудиторията и превръщайки марката от просто съществуване в личност.

Екологичният Ангажимент на Брандмарк

Зелени Идеи Включени в Производството

Създадени с Екологични Материали

В свят, все по-съзнателен за въздействието върху околната среда, бизнесите са принудени да съобразят своите продукти с устойчиви практики. Като компания, която подкрепя зелената идея и предлага екологични решения и материали на своите клиенти, ние естествено потърсихме начин да отразим това в нашите корпоративни материали.

Тефтерът е в топ 3 като рекламен материал, ние избрахме да придадем на нашият еко-визия. Корицата е изработена от велпапе, а страниците – от сертифицирана хартия. Освен това имаме и химикалка, изработена от еко-материал, и кутия, изработена от велпапе.

Разгледайте иновативната маркетингова стратегия, която се върти около разказването на истории. Научете как всеки елемент от тефтера, от корицата до химикалката, допринася за по-голямата история на устойчивостта, създавайки убедителен разказ, който резонира с целевата аудитория.

 

 

Milka_768x573px
BM_box_768x573px

Като завършваме това пътешествие през внимателния дизайн и стратегическия маркетинг на тефтера на Брандмарк, е време да се обърнем към въпросите, повдигнати в началото. Как един корпоративен материал наистина може да отразява екологичните ценности? Тефтерът на Брандмарк не само отразява, но и въплъщава тези ценности, надхвърляйки конвенционалните граници на канцеларските материали.

Той приканва както индивиди, така и бизнеси да прегърнат устойчивостта, без да правят компромис със стила. В ерата на съзнателния потребител тефтерът на Брандмарк е свидетелство за силата на дизайна, маркетинга и споделения ангажимент за по-зелено бъдеще.

 

Екологичният Ангажимент на Брандмарк

Зелени Идеи Включени в Производството

Milka_768x573px

Създадени с Екологични Материали

В свят, все по-съзнателен за въздействието върху околната среда, бизнесите са принудени да съобразят своите продукти с устойчиви практики. Като компания, която подкрепя зелената идея и предлага екологични решения и материали на своите клиенти, ние естествено потърсихме начин да отразим това в нашите корпоративни материали.

Тефтерът е в топ 3 като рекламен материал, ние избрахме да придадем на нашият еко-визия. Корицата е изработена от велпапе, а страниците – от сертифицирана хартия. Освен това имаме и химикалка, изработена от еко-материал, и кутия, изработена от велпапе.

Разгледайте иновативната маркетингова стратегия, която се върти около разказването на истории. Научете как всеки елемент от тефтера, от корицата до химикалката, допринася за по-голямата история на устойчивостта, създавайки убедителен разказ, който резонира с целевата аудитория.

 

 

BM_box_768x573px

Като завършваме това пътешествие през внимателния дизайн и стратегическия маркетинг на тефтера на Брандмарк, е време да се обърнем към въпросите, повдигнати в началото. Как един корпоративен материал наистина може да отразява екологичните ценности? Тефтерът на Брандмарк не само отразява, но и въплъщава тези ценности, надхвърляйки конвенционалните граници на канцеларските материали.

Той приканва както индивиди, така и бизнеси да прегърнат устойчивостта, без да правят компромис със стила. В ерата на съзнателния потребител тефтерът на Брандмарк е свидетелство за силата на дизайна, маркетинга и споделения ангажимент за по-зелено бъдеще.

 

Резюме

Опростено Ангажиране. Симфония на Успеха

Като завършваме това пътешествие през кампаниите „Цветовете на радостта“ и „Прегърни зелената революция“, триумфът се крие не само в издигането на три различни марки, но и във възможността да се адаптират стратегии, които резонират с техните уникални идентичности. От вдъхването на позитивност в корпоративните материали до разказването на историята за устойчивост на един бележник, всяка кампания е свидетелство за изкуството и науката на маркетинга.

 

Ако искате да видите още свежи и вдъхновяващи проекти от Нас, запишете се за нашия YouTube канал

GDPR