Вярваме, че маркетингът е най-ефективен, когато се основава на истини – тези, които изненадват, променят възприятията и по-добре свързват вашата марка с клиентите и достигат до потенциални нови.
Търсим тези истини в брифингите и проучванията, в стратегическите и комуникационните планове и създаваме работа, която се откроява и привлича вниманието.
Намирането на истински прозрения не винаги е лесно. Изисква интуитивни хора. В Brandmark обичаме да копаем на дълбоко, защото откриването на прости, човешки истини води до по-мощни комуникации, които дават на вашата марка по-силна позиция на пазара.
Всички истини са лесни за разбиране, след като бъдат открити. Важното е да ги открием.
Постигането на реални резултати с вашия маркетинг може да бъде триангулирано чрез следното: правилният пазар, правилното послание, правилните медии.
Правилният Пазар: Трябва да разбирате вашите идеални клиенти възможно най-дълбоко. Разберете проблемите на вашите клиенти, какво ги тревожи през нощта, най-дълбоките им страхове и желания.
Правилното Послание: Чрез по-добро разбиране на вашите клиенти можете да създадете по-ефективни послания. Важно е да разберете как можете уникално да обслужвате вашите клиенти. Какво можете да предложите, което вашите конкуренти не могат? Какъв проблем решавате?
Правилните Медии: Трябва да намерите правилното средство за предаване на това послание. Трябва да отидете там, където са вашите клиенти. Трябва да се фокусирате върху целево насочени послания, разпространявани към вашия дефиниран пазарен сегмент, които се фокусират върху убедително УТП и неустоими оферти.